کِشو اخبار اسلحه دستگیری استفاده تروریستی

کِشو: اخبار اسلحه دستگیری استفاده تروریستی نیروی انتظامی گروه تروریستی داعش اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات قرارداد مصلح ۴۰۰ میلیون است ، طارمی و احمدزاده می‌مانند

معاون کلوب پرسپولیس آخرین اوضاع نقل و انتقالات این کلوب را تشریح و تاکید کرد که طارمی و احمدزاده در این تیم می‌مانند. 

قرارداد مصلح ۴۰۰ میلیون است ، طارمی و احمدزاده می‌مانند

طارمی و احمدزاده می مانند/ قرارداد مصلح ۴۰۰ میلیون است

عبارات مهم : برانکو

معاون کلوب پرسپولیس آخرین اوضاع نقل و انتقالات این کلوب را تشریح و تاکید کرد که طارمی و احمدزاده در این تیم می مانند.

محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی کلوب پرسپولیس در گفتگو با مهر، راجع به اتفاقات رخ داده در نقل و انتقالات کلوب پرسپولیس، بحث میزبانی این کلوب از الاهلی عربستان در قرقیزستان، شایعه حضور اشکان دژاگه، پیشنهاد کلوب های اروپایی به بازیکنان پرسپولیس و پرسشها دیگر صحبت کرد.

قرارداد مصلح ۴۰۰ میلیون است ، طارمی و احمدزاده می‌مانند

ترکاشوند در رابطه با شایعه نشست خود با داریوش شجاعیان پیش از آنکه با استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران قرارداد ببندد، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. من دیروز جلسه ای با این بازیکن نداشتم. معمولا چنین جلساتی را در دفتر کلوب برگزار می کنیم تا همه چیز براق باشد. البته منکر حضور شجاعیان در لیست آقای برانکو نمی شوم. ولی بحث حضورش در پرسپولیس مربوط به ۳ماه پیش می شود. بعد از آن هیچ صحبتی راجع به جذب ایشان نداشتیم. به آقای شجاعیان اعلام کردیم نمی خواهیم وارد ماجرای گرفتن رضایتنامه شویم. هر وقت رضایتنامه ات را گرفتی صحبت های نهایی را خواهیم کرد. به هر حال این اتفاق نیفتاد و ایشان با توجه به مذاکرات کلوب استقلال با گسترش فولاد تبریز به این کلوب رفت.

معاون کلوب پرسپولیس راجع به اظهار نظر هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل کلوب گسترش مبنی بر اینکه پرسپولیسی ها جهت جذب شجاعیان پیشنهادی شبیه به خرید آب نبات چوبی داده اند گفت: بالاخره ۳۰۰ میلیون تومان در برابر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رقم بسیار پایین و مثل آبنبات چوبی است!

معاون کلوب پرسپولیس آخرین اوضاع نقل و انتقالات این کلوب را تشریح و تاکید کرد که طارمی و احمدزاده در این تیم می‌مانند. 

ترکاشوند راجع به شایعه حضور اشکان دژاگه در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ نیز تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد. برنامه ای جهت جذب ایشان نداریم. لیست بازیکنان بزرگسال در حال پر شدن است و خریدهایمان معطوف به بازیکنان زیر ۲۳ سال می شود.

او راجع به احتمال خرید «بشار رسن» هافبک تیم ملی عراق هم گفت: مذاکراتی با این بازیکن داشتیم.اگر باشگاهی که در آن بازی می کند مشکلی به وجود نیاورد و به توافقات مورد نیاز مالی هم برسیم مذاکراتمان را جمع بندی خواهیم کرد تا قرارداد ببندیم.

معاون اقتصادی کلوب پرسپولیس از بازگشت قطعی احمد نوراللهی به جمع پرسپولیسی ها خبر داد و گفت: احمد را پرسپولیسی بدانید. بازیکن قابل و بزرگی که خوشبختانه به پرسپولیس بازگشته هست. با حضور ایشان و چند مهره دیگر جایی جهت جذب بازیکن بزرگسال نداریم.

قرارداد مصلح ۴۰۰ میلیون است ، طارمی و احمدزاده می‌مانند

او راجع به پیشنهادات خارجی جهت فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی تصریح کرد: هر دو نفر با کلوب قرارداد دارند و اصلا چنین خبری نیست که بخواهند بروند. هیچ پیشنهاد رسمی از کلوب هایی که آنها را بخواهند نداریم و اگر هم چنین نامه هایی به دستمان برسد بررسی کاملی می کنیم. آنها با پرسپولیس قرارداد دارند و آقای برانکو همچون سایر بازیکنان نظر نهایی را در خصوص شاگردانش می زند. هیچ تصمیمی را در این زمینه بدون مشورت و نظر آقای برانکو نمی گیریم.

ترکاشوند راجع به احتمال میزبانی از الاهلی عربستان در بیشکک قرقیزستان تصریح کرد: این عنوان در حال بررسی هست. یکسری پرسشها مانند پرواز مستقیم وجود دارد. باید جهت رفتن به بیشکک چارتر بگیریم. امروز جلسه ای را با سرمربی تیم خواهیم داشت. با بررسی تمام جوانب نظیر جَوی و زمین چمن ورزشگاه و مسایلی نظیر رفت و آمد راجع به این عنوان تصمیم گیری نهایی خواهیم کرد.آنها در AFC کاپ حضور دارند و می توانند از بعد چنین بازی هایی برآیند.

معاون کلوب پرسپولیس آخرین اوضاع نقل و انتقالات این کلوب را تشریح و تاکید کرد که طارمی و احمدزاده در این تیم می‌مانند. 

معاون کلوب پرسپولیس راجع به تغییرات احتمالی هیات مدیره این کلوب هم گفت: این عنوان تنها به شخص وزیر ورزش و جوانان بستگی دارد و فعلا صحبتی در این زمینه طی روزهای گذشته نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ترکاشوند همچنین در گفتگو با رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به انتقال پر حاشیه شایان مصلح به استقلال و ادعای پندار توفیقی دبیر هیئت مدیره استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران مبنی بر اینکه پرسپولیس با رقم بالاتری نسبت به استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران توانست شایان مصلح را به خدمت بگیرد، گفت: نمی دانم این صحبت ها را از کجا آوردند. بهتر است در هر زمینه ای براق سازی کنیم. شایان مصلح را با ۴۰۰ میلیون تومان به پرسپولیس آوردیم و طبیعی است که به این رقم آپشن هایی نظیر قهرمانی هم اضافه می شود. خود شایان راجع به پیشنهاد استقلالی ها گفته بود آنها می درخواست کردند ۸۰۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان به من بدهند. ولی این بازیکن به علاقه پرسپولیس و هوادارانش به این تیم آمد. او با دوستانش مثل محمد انصاری هم مشورت و پرسپولیس را گزینش کرد.

قرارداد مصلح ۴۰۰ میلیون است ، طارمی و احمدزاده می‌مانند

وی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه مصلح طرف استقلال برود با وی توافق کرده بودم و قرارداد امضا شده است بود. مبلغ قرارداد هم ۴۰۰ میلیون تومان هست.

ترکاشوند راجع به اینکه آیا کلوب خواسته های برانکو را برآورده کرده هست، تاکید کرد: صد درصد آنچه که برانکو خواسته بود را عملی کردیم.

واژه های کلیدی: برانکو | میلیون | بازیکن | استقلال | قرارداد | استقلال | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | لیست بازیکنان | برانکو ایوانکوویچ


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار