کِشو اخبار اسلحه دستگیری استفاده تروریستی

کِشو: اخبار اسلحه دستگیری استفاده تروریستی نیروی انتظامی گروه تروریستی داعش اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی تکلیف خود را مشخص کنید!

محمود واعظی درپاسخ به بیانات امروز معاون قضایی دادستان کل کشور در خصوص اینترنت و خبر رسان تلگرام گفت: ایشان بالاخره وظیفه خود را مشخص کند که یک روز می‌گوید سرور

تکلیف خود را مشخص کنید!

تکلیف خود را مشخص کنید!

عبارات مهم : تلگرام

محمود واعظی درپاسخ به بیانات امروز معاون قضایی دادستان کل کشور در خصوص اینترنت و خبر رسان تلگرام گفت: ایشان بالاخره وظیفه خود را مشخص کند که یک روز می گوید سرور خبر رسان تلگرام بایستی به کشور بیاید و روز دیگر می گوید ورود سرورها مصداق نفوذ و جاسوسی است.

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درپاسخ به بیانات امروز خرم آبادی – معاون قضایی دادستان کل کشور – در خصوص اینترنت و خبر رسان تلگرام گفت: مسئولین نظام و مردم قاضی مناسبی جهت تلاشهای وزارت ارتباطات جهت سالم سازی اینترنت هستند.

تکلیف خود را مشخص کنید!

وی با تاکید بر اینکه ایشان بالاخره وظیفه خود را مشخص کندکه یک روز می گوید سرور خبر رسان تلگرام بایستی به کشور بیاید و روز دیگر می گوید ورود سرورها مصداق نفوذ و جاسوسی هست، افزود: معلوم است مسئله جای دیگری است و هنگامی که ما می گوئیم تفکر ایشان بر انسداد اینترنت هست؛ تصویر العمل نشان می دهند.

وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: ایشان مدعی هستند که سرویس بومی راه اندازی نشده است و وزارت ارتباطات نقش خود را انجام نداده است که سخت در اشتباهند. ایشان از کارها خوب وزارت ارتباطات هم مطلع هستند و می دانند موانع این اقدام زیاد است و البته یک مانع بزرگ هم همین تفکرات ایشان است.

محمود واعظی درپاسخ به بیانات امروز معاون قضایی دادستان کل کشور در خصوص اینترنت و خبر رسان تلگرام گفت: ایشان بالاخره وظیفه خود را مشخص کند که یک روز می‌گوید سرور

به گفته وی در حال حاضر خبر رسان های داخلی در کشور تولید و راه اندازی شده است اند ولی آیا می توان مردم را مجبور به استفاده از یک کالا کرد؟ اینکه مردم به اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … داخلی اعتماد کنند بستگی به عملکرد ما مسئولین دارد؛ ایشان مطمئن باشند اینگونه اظهار نظرها نه تنها اعتماد عمومی به اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … داخلی را زیاد کردن نمی دهد؛ بلکه منجر به عدم استقبال مردم نیز خواهد شد.

واعظی با بیان اینکه ادعای ایشان جهت ۸۰۰۰ کانال را پیگیری کرده ایم، افزود: بعد از دو هفته پیگیری بالاخره امروز لیست ۸۰۰۰ کانال ادعایی را به وزارت ارتباطات داده اند که بررسی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جهت حفاظت از حریم شخصی مردم در اینترنت بخش ها و سازمانهای متفاوت از جمله خود قوه قضائیه نقش دارند و اینکه مسئولیت هرگونه ناامنی در این فضا را تنها به عهده وزارت ارتباطات می دانند؛ همانند نظرات قبل ایشان، به نظر می رسد باز هم نظر شخصی باشد.

تکلیف خود را مشخص کنید!

وی در آخر تصریح کرد: قطعاً اگر نیت رعایت مصالح ملی باشد نبایستی چنین موضوعاتی در سطح رسانه ها مطرح شود و جلسات و کارگروههای مختلفی جهت حل این پرسشها وجود دارد. بنابراین اگر ا ختلافاتی هم وجود دارد بایستی در مراجع ذیربط مطرح شود و طرح مسایل و بیانات نامعقول در رسانه ها، قطعا به حیثیت نظام لطمه می زند و به همین علت مصاحبه های متعدد ایشان را پاسخ نمی دهم و اکنون نیز به علت اینکه سخنان ایشان در جامعه ابهام ایجاد می کند؛ پاسخ این موارد را مطرح می کنم.

واژه های کلیدی: تلگرام | اینترنت | وزیر ارتباطات | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار